You are the only one for me!

Alla inlägg under mars 2012

Av Jullan Banan - 31 mars 2012 09:42

Hejsan mina vänner ! (;

Igår hade jag innebandy träning.. När vi spela en mot en så råka jag halka på moas klubba så jag flög och slog i knät så jag har as ont i de nu men shit the same.

Iallafall , nån som vet när appen kommer eller ? det har ju typ tagit 3-4 veckor nu ..? ;O

Men men imorrn ska jag till marieberg och shoppa kläder ..

Lägger ut bilder på det efter mariebeg !!

P&K ♥

       

Av Jullan Banan - 26 mars 2012 15:15

drar iväg till valla nu tjao (a'

Av Jullan Banan - 25 mars 2012 17:46

Ni fattar nog rubriken ..

Men kom nyss hem från min innebandy match.. Vart 1-1 .. vi har inte förlorat nån hemma match ..

Orkar inte blogga mer ..

 

Av Jullan Banan - 23 mars 2012 20:49

Hej igen.. Ville bara säga : GÅÅÅÅÅÅ OCH DÖÖÖÖÖ JÄVLA MUUNSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR :(

Av Jullan Banan - 23 mars 2012 18:49

Hej ! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte tillgång till datorn varje dag !

för att jag har träning måndag , tisdag , onsdag , torsdag , fredag och så har jag match på helgen ..

Men imorrn tror jag att appen kommer för då har det gått typ 2 veckor !

Men men .. Nu är det fredag iallafall ! love life ♥

Nu ska jag äta lite kinaa mat så hejdå my lovers !

 

Av Jullan Banan - 16 mars 2012 19:03

Hej ! Idag har jag varit i skolan .. Och just nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig :DD

Är jätte hungrig .. YEES maten var klar .. bloggar mer sen :DDD

puss .

 

Av Jullan Banan - 15 mars 2012 20:11

haha i förra inlägget så vart det lite fail .. det stod såhär : Sen cykla hon hem !

Men det skulle stå : Efter fotbollsturneringen så var jag med elin och hade skit kul ♥ men sen cykla hon hem .. och då stack jag till träningen :D

så nu vet ni det ..  

Av Jullan Banan - 15 mars 2012 20:00

Hejsan ! Just nu är jag skit utsliten efter nästan en hel dag med att bara spela fotboll :p

De var jätte kul ! (; Vi hade ju fotbolls turnering och vann såklart ! vår klass äger ju , Men det är ju ingen skräll HAHA !

men sen  cykla hon hem och då stack jag till träningen ((: vi var bara åtta på träningen .. men de var väl kul iaf :) Sen stack jag hem och duscha och gjorde läxan , just det  inatt sov alexandra hos mig hihi :D de var kul♥

Bloggar mer imorrn  

Nu får ni några bilder på 1D ( one direction ) ♥

 

   


Presentation


Följ bloggen osv..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards