You are the only one for me!

Alla inlägg under december 2011

Av Jullan Banan - 31 december 2011 23:45

gott nytt år .. en kvart i förväg ....

Av Jullan Banan - 31 december 2011 13:30

  

kommer mer bilder ikv .. .

Av Jullan Banan - 31 december 2011 11:45

Dag 01 var att jag skulle beskriva mig själv ..

Fast nu beskriver jag bara lite ..


Jag heter Julia och är 12 år .. xd

spelar fotboll och innebandy .. jag älskar att shoppa speciellt kläder ... xd<3

Jag har jätte många bästa vänner ... så orkar inte skriva upp alla .. :oooo


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag orkar inte beskriva mig själv mer nue ..

Men nyårs  outfiten kommer komma ut på bloggen ..

jag kommer blogga mer om typ en timme eller två xd


Men nu lägger jag ut Dagens låt ... :DD kommentera gärna ...



Av Jullan Banan - 30 december 2011 23:27

Jag har kollat igenom en del bloggar och alla har nästan skrivit --->


Dag 01- berätta om dig själv!

Dag 02- Din dröm semester!

Dag 03- favorit outfit!

Dag 04- en bild på dig som är tagen idag!

Dag 05- din favorit årstid!

Dag 06- 5 saker du inte skulle klara dig utan!

Dag 07- Favorit dag på veckan!

Dag 08- en vän du känt sen du var liten !

Dag 09- ditt favorit smycke!

Dag 10- en bild sen i sommras !

Dag 11- en bild från nyår förra året !


Detta kommer jag hålla på med i de 11 dagarna ..

Sen kommer jag göra en ny lista ....



Av Jullan Banan - 30 december 2011 22:25

Hej igen !

Klockan 23.00 ska mna kolla på Små Kronorna !

OM ni inte vet vad det är så är det Sveriges Juniorer i ishockey..

Men iallafall ..

På söndag ska man vara med Underbara Lisa !  


 

Av Jullan Banan - 30 december 2011 20:19

Tja ! jag kom inte på överskrift så jag bah skrev något ..

Men det är ju typ sant O.o

 dagens outfit kommer jag hoppa över ....

Men idag har jag varit med Thea och Malin !

Ni gjorde min dag ♥


Orkar inte blogga mycket just nu ..

men det kommer mer ikväll ! ;)



Dagens låt !






Av Jullan Banan - 29 december 2011 21:47

Hej alla !

Förut hade jag Devote men det är inget att ha ..

Jag tycker inte det iaf ....

Jag gillar mer Bloggplatsen.

Jag kommer nog börja med Dagens Outfit och Dagens låt ;)


Men det kommer inte idag ;)


Idag var jag på stan med Amanda !

Det var jätte kul . Jag shoppade lite och sen när jag skulle gå förbi en larmgrej vid dörren

så börja det tjuta .... :o det vart för jag hållde ett klädesplagg i handen ..

Alla kollade på mig .. det var jätte pinsamt ....


 


j

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ bloggen osv..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards