You are the only one for me!

Alla inlägg under januari 2012

Av Jullan Banan - 31 januari 2012 21:03

Heii ! Idag har jag tränat .. Var väl sådär .. HAHAHAH har jätte ont i tungan .. Kan fan inte äta :(( haha

Men jag hinner inte mer nu .. ska läsa JULIA tidningen xD

HAHAH byebye ! (a

 

Av Jullan Banan - 30 januari 2012 21:00

Hinner inte blogga jätte mycket idag men det blir ett HEJ iallafall !

Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt .. men hinner inte mer nu för ska kolla på tv så tjingeling ...

 

Av Jullan Banan - 29 januari 2012 20:08

Heej ! Idag har jag varit på cup :D Vi vann hela cupen ! Vi är grymma ..  De  var  fotbollscup ..

Men igår hade vi match i innebandyn.. Vi vann med 5-0 .. Obesegrade på hemma plan :D

Inte förlorat en enda match hemma .. Men iallafall  så gjorde jag mål :D

men orkar inte blogga mer för är as trött .. :D

Kramiizzzz

 

Av Jullan Banan - 26 januari 2012 20:43

Hejsan ! Just nu sitter jag och kollar på Sveriges värsta bilförare ! :D

Dom kör som dårar ! :D HAHAHAH  Men imorrn tror jag att jag ska vara med Alexandra så vi ska ner till valla tror jag ! :D

Men idag skippar jag dag 09 och lägger ut dagens låt istället ...!

Asså mina nya idoler = One direction :D

Så ni kan ju bara gissa vilken låt de blir !

 


Av Jullan Banan - 26 januari 2012 11:10

Hejsan ! Blir ett kort inlägg just nu ! Jag jobbade nyss matte och nu ska vi köra nutidsfrågor !

Men bloggar mer senare ! :D

 

Av Jullan Banan - 25 januari 2012 17:27

Hello ! Isag har jag inte gjort så mycket .. bara varit i skolan och vart på trummlektion i 35 minuter .

Tycker trummlektionerna är för korta ;o Men snart ska jag på träning ( styrka ) men orkar inte med träning just nue :(

Sen ska jag hem och kolla på örebro - leksand :D

Just nu är jag avundsjuk på min kusin Emelie .. Hon landa nyss i Thailand .. Hon ska vara där i 2 månader .. ( hon är 19 år och åker med sina kompisar xD )

Kanske bloggar mer senare !

Men jag får ju inte glömma dag 08 .. det var vad jag skulle vilja heta om jag var kille ..

Jag skulle heta Philip men jag skulle vilja heta Daniel egentligen om jag var kille xD

Jag känner mig as taggad till träning assåe ;o eller inte .. sitter och proppar i mig godis ..

HAHA see ya   


Btw : Gammal bild .. failad men bjuder påN  :D


 

Av Jullan Banan - 24 januari 2012 19:38

Hej .Glömde blogga igår ;$

HÄHÄÄHÄH

Men iallafall , idag har jag  varit i skolan ..Jag försov mig till tjugo över sju när jag brukar gå upp tjugo i sju haha .. men jag hann iallafall ..  Idag gjorde vi inte mycket i skolan ;)

Men just nu sitter jag och tar det lungt i soffan och sitter vid datorn :D

Imorrn ska jag ha trummor .. och fotbollsträning.. på torsdag ska jag va med moa :DDDD

Orkar inte med dag 08 idag .. sorry ;(

men kommentera era bloggar här om ni vill ;)

KRAMIZZZZZZ JULIAAAAAAAAAAAAAAA

  

 

Av Jullan Banan - 22 januari 2012 20:09

Hejsan ! Förlåt för jag inte skrev något igår men jag hann inte !

Men igår hade vi match .. vi vann med 5-0 .. jag gjorde 1 mål .. :DDD

Men sen efter matchen så åkte jag till örebro och köpte lite saker.. kläder , sims 3 spel , fotbollsskor och ett iphone skal ! Sen åkte jag och Alexandra och kolla på en cup i stora halla ..

Idag så har jag hängt nere på valla med Alexandra .. HAHAH as kul o kolla på cup jue .

Men imorrn är det skola :( ORKAR inte .. mår as illa nue jue  .

 Känns som jag ska spy ..

Men idag skulle dag 07 var vad jag skulle vilja heta irl ist för de jag heter ..

JAG VILL HETA NATHALIE ;( hatar mitt namn .

Men iallafall ..

Orkar inte skriva mer ..

btw . Älskar dig min älskade Freja ♥

Btw. Älskar min familj o mina vänner oxåe ♥

 

Presentation


Följ bloggen osv..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards