You are the only one for me!

Alla inlägg under februari 2012

Av Jullan Banan - 27 februari 2012 13:55

Hej alla härliga bloggläsare !

Förlåt om jag inte bloggat så mycket under sportlovet.

Men har haft fullt upp under hela sportlovet .

Men idag så har jag varit hemma från skolan för jag vart sjuk igår ..

Jag har 39,5 i feber och ont i huvudet och har ingen röst .

Kommer inte till skolan imorrn .

Men om jag blir bättre så kommer jag på onsdag ..

Ha det bra !

 

Av Jullan Banan - 24 februari 2012 08:55

Hej alla !

Just nu sitter jag i vår nya soffa :D

( Kommer bild sen )

 Ikväll ska man sova med bästa Fille ! ♥ och Thea ! <3

Imorrn har jag innebandy match och JAG MISSAR BOFORS LEKSAND ! :(( APAAA :(

Vi kommer ju fan förlora för emma , elin , ellen och Julia j är borta :(

Men men hejdåe..

Bild på soffan !

 

Av Jullan Banan - 22 februari 2012 12:33

Hejsan ! Nu kommer lite bilder från skövde :) fast lägger bara ut 3 nu så kommer resten senare !

     

Av Jullan Banan - 21 februari 2012 10:20

Tja just nu är jag i Skövde ! Är inne på mitt sega internet eftersom inte bloggplatsen har en app !! Blir så arg på de ! Men snart ska vi åka till stan och shoppa på en jätte stor galleria i Skövde ! Fast före vi shoppar ska vi bowla !! Kommer lägga ut alla bilder som jag tagit här i Skövde !!! Kramiz

Av Jullan Banan - 19 februari 2012 20:29

Hej ! Jag kom nyss hem från cupen i Askersund !

Vi kom på sjunde plats ! Men vi spelade jätte bra !

På tredje matchen så gjorde jag och Nina mål ! Jag vart matchens profil ( matchens lirare )

Men imorgon kan jag inte blogga för jag ska till ett badhotell i skövde !

Men ha det bra krammiiiizzz :)

Blir en bild på min lillasyster när hon äter kladdkaks smet :)

 

Av Jullan Banan - 18 februari 2012 23:23

Hejjj ..

igår hann jag inte blogga för att jag inte orkade och idag spelade jag match ..

Men jag orkar inte blogga så mycket under sportlovet för att man ska chilla lite då..

men imorrn ska jag på cup hejdå :)

 

Av Jullan Banan - 16 februari 2012 21:07

Jaop har ingen blogg lust nu så jag lägger ut en bild och skriver att jag ska spela sims 3 stadsliv  !!

Nu nördar vi då !

 

HAHAHHA fin bild !

Av Jullan Banan - 15 februari 2012 17:31

Hej igen ! Blir ett kort inlägg före min träning ..

Jag skaffa nyss en blogg på devote ..

Det ska vara en blogg då jag kan blogga via mobilen !

Jag kommer blogga mer här men jag bloggar bara via mobilen i bloggen på devote !

Men när bloggplatsen appen kommer så kommer ju jag lägga ner devote bloggen !

Så följ mer här än på den andra för att jag kommer INTE blogga mycket på devote !

            

Presentation


Följ bloggen osv..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards